Direktlänk till inlägg 2 maj 2011

Krattning...

Av Annika - 2 maj 2011 12:51

Har ägnat förmiddagen till krattning, eller i alla fall en stund medan Sixten sov ute i vagnen. Men fy sjutton vad det blåser kallt...jag klädde mig i både långkalsonger och fleece under jackan, mössa+vantar... Var tog värmen vägen??


Gick en sväng ner på lillvägen när jag skulle söva och fotade lite videkissar som jag såg, blev tyvärr inte så bra kort med mobilkameran.

 

Satt igårkväll och tittade på alla kort jag har sparat och hittade ett på Sixten när han hade ett av sina skrik-il. Illröd i ansiktet, spänner sig som en båge och skriker... kortet var taget den 23 februari. Tur att dom ilen har gått över.

 



 
 
Ingen bild

Anneli

2 maj 2011 21:09

Ha, ha! Han såg verkligen förgrymmad ut på bilden =)

 
Ingen bild

Annika

2 maj 2011 21:17

Japp...förgrymmad är rätta ordet... och varm som en kamin blev han.
Men vi har haft det bra. Träffade Kristina som bor i början på gatan, deras flicka hade kolik och skrek dagtid, hela tiden, i 3 månader.

 
Ingen bild

Linda

2 maj 2011 21:32

Ha ha vilken arg liten kille!
Här är det också kallt, det kom tom lite snö i Södertälje idag, dock bara några flingor men ändå. Våra träd har däremot slagit ut mer än hos er men de kanske stannar av nu när vi har det lite kallare, då hinner ni i kapp :)

 
Ingen bild

Annki

2 maj 2011 23:08

O - det nästan hörs på bilden hur han skriker lille Sixten! Här var det oxå kallt idag, cyklade till jobbet i kofta och det var egentligen alldeles för kallt. Kunde dock inte erkänna det som den norrlänning man är, utan fick cykla fort istället!

 
Ingen bild

Annika

3 maj 2011 06:12

ha ha.. Annki: du ska ju tåla kyla, bara pinna på med cykeln :)
Linda: Jag tror tyvärr inte att vi kommer ikapp :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 22 juni 2011 12:33


 

Av Annika - 5 juni 2011 12:30


Använder tillfälligt denna blogg för videos eftersom det inte funkar på blogspot.   ...

Av Annika - 20 maj 2011 16:36

Eftersom det inte längre går att se bilder och video (som jag har lagt upp här i bloggen) via mobiltelefon har jag bytt bloggställe. Du hittar den nu mer på denna adress http://annikanord.blogspot.com/   Jag hoppas att det fungerar lika smidigt d...

Av Annika - 18 maj 2011 20:13


Idag är Sixten 4 månader gammal och vi kan börja med lite "smakisar" Pappa hade köpt lite olika barnmatsburkar som kan användas från 4 månader, bl a Mangopuré. Detta skulle Sixten få prova dagen till ära... och ett smörgåsrån. Det var inte direkt s...

Av Annika - 16 maj 2011 11:06


Måndag igen... helgen går så fort när man har mycket att göra!!   Sixten låg imorse i spjälsängen och "pratade" med sina mobilkompisar... ett av många nya ljud som lär komma inom kort.       ...

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards