Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Lillgrabben 4 månader

Av Annika - 18 maj 2011 20:13

Idag är Sixten 4 månader gammal och vi kan börja med lite "smakisar"

Pappa hade köpt lite olika barnmatsburkar som kan användas från 4 månader, bl a Mangopuré. Detta skulle Sixten få prova dagen till ära... och ett smörgåsrån. Det var inte direkt så att han spottade åt varken mangon eller rånet.


 

 
 
Ingen bild

Lollo

20 maj 2011 06:58

Så roligt med smakportioner!
Det var länge sen vi hördes av.. det verkar här på bloggen som att Sixten mår bättre och att ni ligger i och fixar med hus och trädgård!
Själv har jag varit förkyld sen påsk (men är nästan helt frisk nu)och jobbet tar all energi. Längtar till semestern!
Trevlig helg!
KRAM

 
Ingen bild

Annika

20 maj 2011 08:27

Lollo: Ja, det var ett tag sen vi hördes av. Skulle ju kunna träffas nån kväll till veckan då jag är "ensam hemma" (Mange går em-skift)
Sixten mår MYCKET bättre men sover fortfarande dåligt nattetid. Han är för det mesta en glad kille. Vi pysslar på, men för mig blir det bara då han sover på förmiddagen. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 22 juni 2011 12:33


 

Av Annika - 5 juni 2011 12:30


Använder tillfälligt denna blogg för videos eftersom det inte funkar på blogspot.   ...

Av Annika - 20 maj 2011 16:36

Eftersom det inte längre går att se bilder och video (som jag har lagt upp här i bloggen) via mobiltelefon har jag bytt bloggställe. Du hittar den nu mer på denna adress http://annikanord.blogspot.com/   Jag hoppas att det fungerar lika smidigt d...

Av Annika - 16 maj 2011 11:06


Måndag igen... helgen går så fort när man har mycket att göra!!   Sixten låg imorse i spjälsängen och "pratade" med sina mobilkompisar... ett av många nya ljud som lär komma inom kort.       ...

Av Annika - 15 maj 2011 14:38

Helgen har bestått av montering av garageport. Det har tyvärr inte gått så smidigt som vi hade hoppats... men det blir nog bra i slutändan. Ut med det gamla, in med det nya       Sen återstår att måla det bruna vitt, och det är ju "pillergöra" ...

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards