Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Annika - 6 februari 2011 18:30

Natten mot söndag var inte kul...Sixten grät om vart annat fram tom 02:20 då jag äntligen lyckades lägga ner honom i sängen utan att han vaknade. Tror han lider av magknip på kvällen. Ska prova köpa nå droppar på apoteket som kanske hjälper. Han är i stort behov att få rapa när han har ätit och det gör han som en hel karl   


Mitt på dagen fick vi besök av Anneli och Lollo. Lollo hade med sig gott fika som hon också lämnade. Tack för det!   


Sixten fick en present från hela "gänget" (Tack alla...ingen nämnd, ingen glömd)

  

Och ett fint kort ála Annki

  

Påminner mig om tiden då jag gick på Solviks folkhögskola... Alla som såg min post blev avundsjuka. Det var hemmagjorda roliga kuvert i alla färger och former från Annki. Det var tider det...Nu är det sällan man skickar vanliga brev.


På eftermiddagen lyckades vi även se ett avsnitt av Smallville och laga middag medan han sov, men precis när vi skulle sätta oss och äta så vaknade guldklimpen.


Hoppas i alla fall att han somnar tidigare ikväll.


Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards