Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Annika - 12 februari 2011 18:14

Natten mot lördag var jättejobbig, det har inte blivit mycket sömn varken för jag eller Mange. Sixten hade under fredagen inte bajsat någonting alls, men försökt flera gånger och varje gång har det slutat i gråt. Antagligen var det hans magknip som höll oss uppe. Nu idag så har det till slut lossnat och efter det så har han i princip bara sovit!! Det medför väl antagligen en till jobbig natt, men jag har inte hjärta att hålla stackaren vaken, eller väcka när han ligger och sover. Vi får väl se hur det går.


På förmiddagen kom Jimmy och Denniz på besök. Denniz hade med sig en present till Sixten. En jättemysig gul fågel, storlek "large"...

  

Sixten fick även en mysig plyschdress:

  


Sedan kom morfar förbi en stund och senare på kvällen kom farmor och farfar med blöjor. Medan dom skötte så hann vi äta tillsammans och jag hann handla på Sigvards, hämta paket på OK, hänga tvätt och sova en liten stund   


Den planerade promenaden får vänta till imorgon, hoppas bara att vädret är lika fint då!


Ikväll blir det melodifestivalen och beroende på hur pigg Sixten är så blir det kanske ett kvällsbad.


Försökte fånga ett leende på bild... men det är inte det enklaste, kameran hinner inte med...

  


  


Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards