Direktlänk till inlägg 7 februari 2011

Det kom ett vadderat kuvert...

Av Annika - 7 februari 2011 19:59

Fick ett vadderat kuvert med posten...ELSÖBBSÉGI PRIORITARIE


Vad är nu detta tänkte jag och blev glatt överraskad när det också var en grattishälsning till den nya familjemedlemen... ända från Ungern!! Det var Ingela med familj (min jobbarkompis som flyttat till Ungern i två år) som hade skickat lite kläder.

  


Sen har vi köpt Minifom (droppar som kanske hjälper mot magknip). Provade ge 10 droppar vid den senaste matningen... då vet jag inte om det är dropparna, men han har lagt en riktig laddning i blöjorna, och magen var tidigare som en spärrballong. Vi får väl se om det ger resultat   


Han låg tidgare utslagen i vaggan men vaknade av urladdningen i blöjan

  


Therese har också varit på besök idag... och då var han bara snäll och ville sova   

 
 
Ingen bild

Annki

7 februari 2011 20:27

Hoppas att Minifomdropparna hjälper!! Kul att få paket ändå från Ungern..!!!

 
T

T

7 februari 2011 23:19

Jag hade iaf tur att han ville vakna och vara trevlig en stund=)

http://theresekattblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 22 juni 2011 12:33


 

Av Annika - 5 juni 2011 12:30


Använder tillfälligt denna blogg för videos eftersom det inte funkar på blogspot.   ...

Av Annika - 20 maj 2011 16:36

Eftersom det inte längre går att se bilder och video (som jag har lagt upp här i bloggen) via mobiltelefon har jag bytt bloggställe. Du hittar den nu mer på denna adress http://annikanord.blogspot.com/   Jag hoppas att det fungerar lika smidigt d...

Av Annika - 18 maj 2011 20:13


Idag är Sixten 4 månader gammal och vi kan börja med lite "smakisar" Pappa hade köpt lite olika barnmatsburkar som kan användas från 4 månader, bl a Mangopuré. Detta skulle Sixten få prova dagen till ära... och ett smörgåsrån. Det var inte direkt s...

Av Annika - 16 maj 2011 11:06


Måndag igen... helgen går så fort när man har mycket att göra!!   Sixten låg imorse i spjälsängen och "pratade" med sina mobilkompisar... ett av många nya ljud som lär komma inom kort.       ...

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards