Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Stadsbesök...

Av Annika - 27 februari 2011 20:25

Idag tänkte vi göra en tur på gallerian med barnvagnen för första gången (det är mycket som är "för första gången"). Tänk att vi lyckades välja just den dagen och tidpunkten då det var dragning i nåt vinterlotteri. Man var tvungen att vara på plats för att vinna, och det var MÅNGA på plats. Vi vände direkt vid ingången till gallerian.

Gick istället en sväng till byxtorget. Där har dom gjort ett jättefint slott av snö/is.

  


  


Eftersom vi inte kom oss in i gallerian och eftersom vi inte fick oss en kopp kaffe så svängde vi förbi Humlan.

  


Gick ut på promenad efter middagen i ca 45 min och han sov till att börja med... men efter halva vägen blev han ledsen och då insåg jag att jag hade glömt tutten... Mange fick då rycka ut med tutt-leverans  


På kvällen kom farbror med familj förbi en sväng.


Nu kinkar Sixten igen... så det är bäst att sluta blogga      

 
 
Ingen bild

Ingela

27 februari 2011 21:12

Oj vilket gott fika det ser ut att vara! Och vilket fint snöslott....man missar lite när man inte bor i Sverige nu.
Sedan ser det ut som vagnen är lite grön...då är det inte likadan som vi hade till Filip!

 
T

T

27 februari 2011 21:57

å det är mycket mer "första gången" ni ska igenom=)
å jag tycker du är riktigt flitig med ditt bloggande=)

http://theresekattblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Linda

28 februari 2011 08:22

Häftigt med allt "första gången" man börjar liksom om på nytt, även ni :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 22 juni 2011 12:33


 

Av Annika - 5 juni 2011 12:30


Använder tillfälligt denna blogg för videos eftersom det inte funkar på blogspot.   ...

Av Annika - 20 maj 2011 16:36

Eftersom det inte längre går att se bilder och video (som jag har lagt upp här i bloggen) via mobiltelefon har jag bytt bloggställe. Du hittar den nu mer på denna adress http://annikanord.blogspot.com/   Jag hoppas att det fungerar lika smidigt d...

Av Annika - 18 maj 2011 20:13


Idag är Sixten 4 månader gammal och vi kan börja med lite "smakisar" Pappa hade köpt lite olika barnmatsburkar som kan användas från 4 månader, bl a Mangopuré. Detta skulle Sixten få prova dagen till ära... och ett smörgåsrån. Det var inte direkt s...

Av Annika - 16 maj 2011 11:06


Måndag igen... helgen går så fort när man har mycket att göra!!   Sixten låg imorse i spjälsängen och "pratade" med sina mobilkompisar... ett av många nya ljud som lär komma inom kort.       ...

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards