Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Annika - 25 januari 2011 20:50

På förmiddagen gjorde vi våran första tur med barnvagnen. Det gick riktigt bra och jag är riktigt nöjd att vi hittade den på blocket för endast 500 kr!


Sixten sov som en stock hela vägen med en stolt pappa vid "styret"

  

  


På eftermiddagen kom mamma förbi med en present till Sixten som Jean hade stickat. En otroligt fin snögubbe

  


I övrigt så har Sixten varit så snäll idag... han har i princip bara ätit och sovit... så frågan är ju om det blir en vaknatt i natt. Kanske bäst att ta sig en lutare på soffan   


Av Annika - 25 januari 2011 11:16

Nu har det alltså gått en vecka sedan Sixten föddes och nu sitter jag här och bloggar med Sixten på armen... Han vill inte sova just nu!


Natten gick relativt bra... det bästa smilet kom när han låg i min famn och fyllde hela blöjan med "morotspuré"


Igår var pappa ute och shoppade loss, det blev både det ena och det andra

  

  


Tidigare på dagen var Therese på besök, hon kom med jättefina presenter

  


Övriga presenter som vi har fått är en lekmatta med klossar av farbror Fredrik med familj

  


Å så här fin blev han i sina fina lila sockar som han fick av mormor och morfar

  


Idag ska vi nog ge oss på den första turen med vagnen i ett strålande januariväder. Sol och bara -8 grader.

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards