Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Annika - 30 januari 2011 12:23

Ja nu är det snart måndag igen. Mange har haft sina 10 pappadagar och börjar om att jobba. Då kan jag inte räkna med att få frukost, lunch och middag serverad. Han har ju dessutom skött markservicen som t ex. tvättning, diskning, städning och assisterat med blöjbyten, tröstning, sövning... Jag har hittills haft fullt upp med amningen eftersom det är en riktigt glupsk son vi har, han nöjer sig inte i första taget.


Men en promenad med vagnen innebär avkoppling för både mamma och Sixten.


Det är också helt underbart att Mange blivit fast anställd igen, hoppas det håller i sig och inte kommer någon mer "kris".


Har varit inne på flera webshoppar idag och kollat efter barnkläder, både Ellos, Halens, HM... men det är inte mycket att välja på, många storlekar är slut och oftast den storlek jag ska ha. Inser att det behövs ganska många ombyten   


Till sist måste ju jag, som den docusåpafantast jag är, bara fundera över hur Big-Brother Peter och Agneta Sjödin kan ha fått ihop det... om det nu är så. Man blir oftast lurad av rubriken. Den löd: Facebook-flirten mellan ’Big brother’-Peter och Agneta Sjödin ledde till kärlek. Tyvärr var man tvungen att ha tillgång till Aftonbladet Plus för att kunna läsa, och det har jag inte. Så jag får väl leva i ovisshet eller köpa en skvallertidning     


  




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards