Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Annika - 13 mars 2011 19:41

Att söndag är en vilodag har Sixten verkligen anammat... han har sovit och sovit och varvat det med skratt   


Tog en tur på skoterleden med sparklådan och sedan sov han gott i den ute bland skoterljud och snöslungor... härligt!!


Har haft farmor och farfar på besök och farbror Fredrik med kusinerna Ella och Disa.


I morse skulle jag tvärbaka lite muffins och det blev ett misslyckat bak... Använde formar som jag hade köpt på lagerhaus, visserligen snygga men inte gjorda för muffins... en del av dom flöt ut och till råga på allt så glömde jag ställa om ugnen från snabbläget. Men smaken är det inget fel på.. så nog ska vi väl kunna äta upp dom.   

  


Igårkväll blev vi trötta på att bära och tog då in barnvagnen. Hade fina hjulskydd som vi satte på och pappa Magnus hittade på ett bra sätt att få vagnen till att "guppa" sövande. Provade köra över tröskeln mellan köket och vardagsrummet men den var inte nog guppig. Hör kommer lösningen;

  


Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards