Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Annika - 22 mars 2011 15:30

Efter en blåsig natt har dagen varit härlig... solsken och slask   

Jag och Sixten gjorde åter igen ett besök på Dollarstore... tycker det är enkelt att ha med sig Sixten dit och det finns mycket att titta på, samtidigt som jag får en lugn stund.

Körde Volvon som var nytvättad, men jag kan säga att den inte var det efter turen till stan... men den kan ju inte bara stå i garaget   


Passade också på att få en kopp kaffe hos Nilssons.


Väl hemma så var Sixten på bra humör och han satt i babysittern och tittade på när jag lagade middagsmaten (ett tag i förväg, men man måste passa på när man kan). Han har verkligen börjat jobba på att få in lilltummen i munnen, för det mesta är det hela näven, men ibland åker tummen in.


 


På eftermiddagen har vi tagit den dagliga promenaden. Första promenaden utan täckbyxor!! Kan bara konstatera att det är mycket flödvatten på isen, och att våren är i antågande!!!

  

(OBS! Gårdagens bild, därav det grådassiga vädret)

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards