Direktlänk till inlägg 31 januari 2011

Hemma från promenad...

Av Annika - 31 januari 2011 12:54

Har nyss kommit hem från en promenad på ca 35 minuter. Försöker utöka tiden eftersom. Mamma har inte den bästa kondisen för tillfället  . Träffade på våran granne Margareta som gratulerade så mycket och som tyckte det var kul med lite barn på gatan.

Sedan träffade jag på Anna B som var på väg hem från kyrkan där dom hade haft typ "öppen förskola"

Här kommer att bildbevis på att jag faktiskt var ovanför fotbollsplanen

  

Och här kommer lite nostalgi för er Roknäs-föredettingar som läser min blogg

Star Bio... mer eller mindre fallfärdig

  

Garfveriet... Gillar den gammeldags skylten

  

Och affärn bredvid bron som har haft många olika affärsverksamheter har just nu loppis på onsdagar.

  


Och så här slut blir man av en tur i vagnen, men det är skönt att han sover en stund även efter att vi har kommit in.

  

 
 
Ingen bild

T

31 januari 2011 17:36

till å med jag (en icke roknäsbo)har varit på Star biografen:-)

 
Ingen bild

Annki

1 februari 2011 00:08

Trevlig prommenad!! Kul att se bilderna fr Roknäs, om men en del var från Sjulnäs :)
Sixten ser ut att sova gott efter utflykten! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annika - 22 juni 2011 12:33


 

Av Annika - 5 juni 2011 12:30


Använder tillfälligt denna blogg för videos eftersom det inte funkar på blogspot.   ...

Av Annika - 20 maj 2011 16:36

Eftersom det inte längre går att se bilder och video (som jag har lagt upp här i bloggen) via mobiltelefon har jag bytt bloggställe. Du hittar den nu mer på denna adress http://annikanord.blogspot.com/   Jag hoppas att det fungerar lika smidigt d...

Av Annika - 18 maj 2011 20:13


Idag är Sixten 4 månader gammal och vi kan börja med lite "smakisar" Pappa hade köpt lite olika barnmatsburkar som kan användas från 4 månader, bl a Mangopuré. Detta skulle Sixten få prova dagen till ära... och ett smörgåsrån. Det var inte direkt s...

Av Annika - 16 maj 2011 11:06


Måndag igen... helgen går så fort när man har mycket att göra!!   Sixten låg imorse i spjälsängen och "pratade" med sina mobilkompisar... ett av många nya ljud som lär komma inom kort.       ...

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards