Alla inlägg den 9 april 2011

Av Annika - 9 april 2011 21:16

Jag säger som Olle i Pistvakt... en sån dag, en sån dag


Sixten har varit helt underbar, nästan inte gråtit nåt på hela dagen. På förmiddagen var vi ute och grillade korv och hamburgare, pappa och Jonas kom också förbi.


På kvällen kom Fredrik med familj och Sixten var vaken jättelänge och kunde tänka sig att bara sitta, först i mitt knä, sen i Ellas, Disas, Jessicas, Ellas igen, Disas igen, Jessicas igen... Trots alla dessa byten så var han bara glad!!


Men det kan ju också vara för att det var nåt annat att titta på... och flickorna gjorde ju sitt för att underhålla (själv är man ju inte så rolig hela tiden)


Nu har jag sövt han i spjälsängen så då får vi se hur länge han sover. Men eftersom klockan bara är strax efter 21 ska jag inte gå och lägga mig. Jag och Magnus ska titta på TV och bara slappa i soffan, och det är väl nästan första gången sedan Sixten kom till världen   


Ser fram emot fler dagar som denna...


Slutade ge minifom torsdag e.m vet inte om det är en bidragande orsak, vi får väl se hur det utvecklar sig.


Magknipen är kvar, men förhoppningsvis blir dom mindre och mindre

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards