Alla inlägg den 21 april 2011

Av Annika - 21 april 2011 20:27

Nu dax för lite påskledighet. Mange slutade kl 10:15 så jag och Sixten åkte och hämtade upp han för att sedan bege oss till Barnens Hus och hämta en matstol som mormor och morfar köpt till Sixten. Det blev en Dan Chair (typ tripp trapp), det är alltså en stol som han kan växa med. Har googlat på matstolar och många föredrar "Antilop" från IKEA när dom är nybörjare... ska försöka jaga rätt på någon som ska dit och beställa 2 stolar, dom kostar bara ca 139 kr. Kan då ha en i Stockbäcken som extrastol.

 

Har även köpt ett par solglasögon till Sixten med band, som man kan spänna så att dom sitter fast ordentligt. Blir bra när han kan börja vara ute med oss. Kanske kommer till användning redan i helgen om det blir grillning.


Sen blev det en lunch på Subland... kycklingtallrik och Supermeal. Snabbt och gott!!


På eftermiddagen kom Anneli på besök och underhöll Sixten... han tackade genom att kräkas litegrann på hennes snygga byxor   


Har även hunnit med att klippa min pappas hår.... Jag är ju inte bara mamma, jag är frisör också   


Sixten vill väldigt gärna stå på sina små ben nu för tiden

 


Ikväll kanske vi kan få tid till att se nån film.


Tjoho!!   

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards