Alla inlägg den 14 april 2011

Av Annika - 14 april 2011 16:05

Har varit svårt att blogga nu på kvällarna då jag är ensam hemma med Sixten.


Det här har hänt:


Måndag var vi på kalas eftersom Denniz fyllde 7 år. Sixten somnade sittande hos Therese (Blev nog en punchrulle för mycket)   

  


Tisdag var vi bara hemma hela kvällen och försökte roa oss på bästa sätt.

Onsdag eftermiddag kom farmor och farfar på besök... Sixten visade sig vara på sitt bästa humör, och satt länge och väl hos farmor. I


Idag kom Therese förbi, och vi gick en promenad runt Edet... förbi Perudden. Sen på hemvägen började han gråta, och det är första gången det har hänt. Tog ett tag innan vi kunde få han till att lugna ner sig. Jag tror att han gillade att vara inbäddad i en varm åkpåse (som han har varit hela vintern)... nu blev det bara protester. Har tidigare skrivit om mina påsklämmor. Så här såg det paketet ut.

  

När vi kom tillbaka från promenaden satte vi oss ute på altanen i solen... superskönt!!! Ville knappt gå in. Han var vaken med oss där ute ett tag, fick lite mat och kunde sen somna om.


Ikväll är det sista passet för Mange, så fredag är en ledig dag. Då får vi en långhelg tillsammans      

Presentation


Jag heter Annika och bor i Roknäs tillsammans med min man och vår älskade son Sixten som föddes den 18 januari 2011.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards